2000

Allikas: Ebatsüklopeedia

2000 oli liiga-aasta, mis algas Gregoriuse kalendri järgi pühapäeval. Vaatamata sellele, et selles aastaarvus on 3 nulli, ei alustanud see 3. aastatuhandet, kuigi paljud nii arvavad. 3. aastatuhat algas alles 2001. aastal, kuna Jumal tahtis inimeste üle naerda. 2000 algas 2000. aastate sõda.

Sündmused[muuda]

Jaanuar[muuda]

  • 1. jaanuar – 00.00 toimub maailmalõpp, mis lõpeb 00.01, kuid keegi ei lõppu tähele. Tulemuseks on paanika igal pool. Jaapan saab vihaseks, ning kuulutab USA'le sõja, väites, et USA pidi vastutama maailma päästmise eest.
  • 3. jaanuar10. jaanuarIisrael ja Süüria üritavad tulutult rahu maailma tuua.
  • 5. jaanuar– Afganistan näeb Jaapanis liitlast, ning kaaperdab Kuala Lumpuris, Malaisial lennuki, et samuti sõtta minna. Varsti liituvad sõjas USA vastu kõik teised Islamimaad, kaasa arvatud Malaisia. Moodustatakse Jaapani-Islamimaade liit. Süüria liitub sõjakate islamiriikide liiduga, kuna ei saanud Iisraeli käest lubatud raha.
  • 6. jaanuar – Tapetakse viimane looduses elav Pürenee Iibis, pantvang, kelle elu päästmiseks ei nõustunud USA alistuma. Al-Queda kukutatab linnule puu peale.
  • 8. jaanuar Rahvusvaheline Linnusõprade liit saab maruvihaseks ning asub Islamimaade poolel USA vastu võitlema, kuna USA ei suutnud takistada eelpool nimetatud iibise tapmist Al-Queda poolt.
  • 10. jaanuarAmerica Online ostab ära Time Warneri 162 miljardi dollari eest. See on ajaloo suurim korporatsioonide ühendamine. Seda rahastas USA valitsus, kes nägi selles võimalust jaapanlastele filmidega ajupesu teha.