Ameerika

Allikas: Ebatsüklopeedia
Ameerika lipp.jpg
Ameerika lipp
Ameerika.JPG
Eesti korallsaared (Ameerika)
Ameeriklane.JPG
Ameerika põlisasukas
Keel Afro-Ugri-Soome
Pealinn New-Heltermaa
Haldusjaotus Eesti kubermang
Rassid Kollased Poolanlased, Kollased Pooolanblaseband
Kuningas Eesti kunn Edgar I
Kuninganna Vilja II
Peaminister [Ansip]
Raha Eesti Dollar
Hümn "God Save the King Edgar".

Ameerika lipp[muuda]

Ameerika lipp on kujundatud kohaliku fauna esindaja Mikimausi genitaalide kuju järgi, mis oli ennemuistsete ameeriklaste uskumuste järgi viljakuse ja kavaluse sümbol. Nüüdseks on lipp omariikluse sümbolist taandunud pelgalt kohaliku omavalitsuse märgiks. Lipp heisatakse 34. septembril, mis on sealse vallavanema ämma sünnipäev.

Mu ema kingis mu isale lippu mille siis tytrepoeg varastas ja viis uueessaasse oma lipu mille ta lihtsalt torkkas maha siis ja nyyd sellest on tulnud ameerika vetsupaper mida kasuttakse ka riigi lippuna washingtonis mis asub vaikse ookeani sygavuses.

Siis kui mu ema vingus parat oma lippu parast siis isa pahandas ja tegi uue lipu millest sai eesti lipp. Siis kui poeg tuli hukast ara siis ta kogematta tegi isa lipust sauna ja see unistus suri ara kah.

Ameerika geograafia[muuda]

Ameerika on Suur-Eesti haldusesse kuuluv saar, mis paikneb Lääne-Atlandi väinas. Pisut suurem Kihnu saarest pindala umbes 900 aakrit. Pärast viimast Ansipi korraldatud jääaega on Ameerika rannikujoon tublisti muutumud. Sealsed põlisasukad on saared sildadega ühendanud. Vaata vanemat kaarti. Sellelt on näha ka ennem eralduses olnud saarte varasemad nimed Muhu island, ning Narva -mille integreeritud slaavlased Ameerikasse lohistasid.

Loodus[muuda]

Ameerika loodus on väga mitmekesime. Viljakas muld lubab kasvada kõigel mida hing ihaldab. Loode-ameerika suurtes friikartulipuumetsades jooksevad ringi tuhandepealised hotdogikarjad, kes jahivad väledaid mikimausse. Mägedest laskuvad kohisevad kokakoolajõed, mis tasandikel suubuvad maalilistesse viskijärvedesse.

Rahvastik[muuda]

Antropoloogiliselt kuuluvad Ameerika elanikud Homo americanus sugukonda. Paljunevad sugulisel teel. Nad on kahesoolised: emased ja isased. Paaritumine peaks toimuma emase ja isase isendi vahel aga tihti esineb ka erinevaid variante. Näiteks: isane+isane, emane+emane. Reeglina sellised viljastamiskatsed ei õnnestu ja neid kutsutakse Homo homotikusteks. Kuid kõigele sellele vaatamata on nad siiski väga produktiivsed ja pea terve maa on neid tihedalt täis. Toituvad nad eranditult eelpoolmainitud hotdogilihast ja kokakoolast. Isaste menüüs on reeglina ka Viski.

Majandus[muuda]

Majanduses on nad välja töötanud väga eduka mudeli: niinimetatud American dream. See on tegelikult väga lihtne ja lollikindel. Neil on kaks põhilist eriala: ajalehepoiss ja miljonär. Esimesed viisteist aastat töötavad ameeriklased ajalehepoistena. Kui aeg täis saab- saavad neist miljonärid. Miljonärina saavad töötada tegelikult vähesed, kuna americanused reeglina üle viieteistkümne aasta ei elagi.

Poliitika[muuda]

Välispoliitika[muuda]

Välispoliitikat teeb hetkel Vallavanem Barack Obama oma ämmaga. Naist poliitika ligi ei lasta. Teda hoitakse kogu aeg misjonäri asendis.

Sisepoliitika[muuda]

Sisepoliitikat soovib juhtida Pihl-part.zea:Vereênigde Staeten