Eehan

Allikas: Ebatsüklopeedia

Eehan McJopskitopski McAjusupp Ogr on imelik jopski kes üritas kagu ebatsüklopeediat ära spämmida. Ta oli hiljuti 2. päeva vetsus kinni.

MUHAHAHA, MA SAEN LEEDU POOLEKS>:D

Eehani elu[muuda]

Eehan sündis aastal 1000000000 EE(Enne Eehanit) planeedil Klhjhklaeh. Seal ta elas aastani 10000 EE, mil ta lendas Maale ja elas Vesuuvi all. Aastal 79 EE puuris TurboDrill80'ga Vesuuvist alt üles välja, nii et terve Vesuuvi ümbrus vulkaani purskas.

Eehan Eestis[muuda]

Aastal 0 PE(Peale Eehanit) tuli ta Eestisse ja leidis endale hobi- spämmimise. Ta üritas spämmida ära näiteks Ebatsüklopeedia Ta tegi isegi omaenda lehekülje, kuhu ta hiljuti peldikust kirjutas, et talle appi tuldaks, aga keegi ei tulnud. Ta peeretas lõpuks peldikul ukse eest ja läks oma leheküljele, mille ta ära spämmis ja siis sõi ta oma arvuti ära, nii et ta ei saa enam arvutis spämmida. Nüüd leidis ta uue viisi spämmida: ta võttis paberi, lõikas selle vääääikesteks ribadeks, kirjutas nendele kõigile 100'le peale sõna spämm ja neelas kõik ribad alla. Ta arvas, et siis mikroobid ta kõhus loevad neid ribasid ja vihastuvad. Need aga ta sittus välja ja nad kolisid ühte Arkansas'i tallu, kus nad läksid Paris Hiltoni ja Nicole Richie sisse. Samal ajal mõtles Eehan välja uut viisi, kuidas spämmida.