Kommunism

Allikas: Ebatsüklopeedia
Miski, mille poole kommunism püüdles, ei toimunud.

Ei ela siin.

~ Vladimir Putin

Kommunism on Jumala Tahe

~ Jeesus "Kristus" Naatsaretist aka JK

Mamma Sosialistisk liit!

~ Mario

Kommunism on oopium rahvale.

~ Karl Marx

Oopium on kommunism rahvale.

~ Timothy Leary

Jah, me teadsime juba alguses, et seda paska ei usu keegi väga kaua.

~ Vladimir Lenin

Kes ei tee tööd, see ei pea sööma, see on kommunismi põhiidee.

~ Vladimir Lenin

Mis on minu, on minu oma. Mis on sinu oma, on meie kõigi oma.

~ Kommunistid

Kommunism on maailmavaade, mida toetavad väga paljud kohad, eelkõige Venemaa. Toetajad on peaaegu eranditult vaesed, laisad, alkohoolikud või eelnimetatud. Kommunism toimib teoorias, kuid mitte praktikas. Kommunismi teoreetikute arvates viga on tegelikult selles, et kommunismi pole. Seega kommunismi tegemata jätmine ei ole märk selle puudulikkusest, vaid täielikkusest. Kommunismi iseloomustab peamiselt defitsiit, sest kommunistlikel riikidel puuduvad McDonald'sid ja Coca-Cola. Selle asemel on neil on palju probleeme, näiteks Vaene vaesus, viin ja enne Soome poolt hõivatud maa-alad. Kommunistlik põhiideoloogia on see, et kõik, näiteks naised on ka teiste omand. Kommunismi põhiidee on, et kui nulliga jagatakse miljon, on tulemuseks on midagi muud kui null, ja praktiline rakendamine on olnud läbi aegade just sama edukas.

Smallmario.gifPõhikommunistid teel TAISTOSSE.

Karl Marx, kommunismi isa, röövelkapitalistide sahvri tühjendaja.

Kommunistliku riigi ehitamine[muuda]

Pehme kauni alguselanikuga reaktsioon.

Kommunismi põhiidee on mõelda erinevaid viise, kuidas kapitalistlik riik muuta kommunistlikuks. Konkreetselt kajastub see see tõsiasjas, et kapitalistide "Ükskord" numeratsioonialase algusega iltasadut muutuvad "kerranpa on" hommiku-uutisiksi. Kommunistliku riigi areng võib põhimõtteliselt olla rahumeelne protsess - kuid selle kommunistid on vähemalt siiani kogunud liiga tihti alternatiiviks. Kommunismi tuum on valjuhääldi ja kovatoiminen kapitalismi kriitika, mille vastane võitlus on kapitalismi ja teisitimõtlejate tagakiusamist. Aga ka kommunistliku liikumist tohi kritiseerida - kui pidada silmas sanaparin "avaliku needus". "Avaliku needus" toimib kapitalistliku riikides nii, et kui kirjutad kapitalistliku riigi saadikule, valitsusele või presidendile vastu seisva dokumendi ja kogud sellele allkirju, ei juhtu mitte midagi. Kommunistlikus riigis on olukord sama: kui seal kirjutad kapitalistliku riigi saadikule, valitsusele või presidendile vastu seisva dokumendi ja kogud sellele nimesid, ei juhtu mitte midagi.

Kõige levinuma arvamuse kohaselt on eesmärk "Kommunistliku riigi loomine, mille kõik kodanikud on indiaanlased. Kõik tõugude vahelised vaidlused kaovad, kui kõigi rahvaste proletaarlased on seotud ühe nii, et enam ei ole musti, valgeid ja kollaseid. , Vaid kõik on punaseid.

Soomes üritati ehitada kommunistlikku riiki, kuid see ei õnnestunud, kuna sõnakuulelikud soomlased peatusid niipea, kui tänava nurgas süttis punane tuli. Lisaks ei olnud Soomes kommunismiehituse ajal veel sisserändajaid, ning soomlased ei saanud seetõttu tol ajal oli veel eeskuju laiskadelt inimestelt.

Nykykommunisti selgitamas pontikka pohmelus lõksu.

== == Toetajad Kommunismi pooldajaid nimetatakse'kommunistideks ehk kommariteks. Kommar kannab punaseid rõivaid ja söö liha verisena. Vanasti tähendas kommunist just vaest saatjamesilast, kes võitles võrdõiguslikkuse nimel, samas kui tänapäeval tähendab sõna suurkaupunkinuorta, kes on esitanud koolid vahel või veel on osaliselt ja on märganud, et see stiil ei müra. Kaasaegne kommunist on viherhiippari- kettutyttö, mis kahlitsee enda katutolppiin, ja seetõttu selline vegaani syökin rohelist liha. Seda kaupunkilaisnuorta tavaliselt ei huvita, kas kommunismi või kui palju inimesi sellega on maailmas surnud. Kommunistid on peaaegu väljasurnud liik surnud, sest punane on moestläinud. Muutus kommunistide organisatsiooni kuuluvate Siiski ei ole nii suur kui võiks arvata, kuna kommunist on alati olnud inimene, kes on kaotanud lootust olla, et temast võiks saada rikas kapital.

Kommunistid on tuntud hea tööeetika ja austusest liidrite vastu. Kommunistliku on alati olnud paha harjumus üritab kukutada kaatumaton majandussüsteemi nimega kapitalismi. Viimaseid äärde kavandatud ettevõtjaid on olnud arvutiviirus nimega GNU / Linux, mis kahjustab Maandumine Portide kaudu kogu maailm majandust ja valada kogu infosüsteemi.

Identifitseerimine[muuda]

Kommunism ei ole tegelikult religioon, kuid lisab siiski teatud püha tekste.

Kommunist on lihtne ära tunda buss s mõned paljastavaid aspektides.

  • Tundub, välja selline: Smallmario.gif
  • Vastab ristsõna väärinpäin või hassusti: ид3яч ¡¿.
  • Perekonnanimi lõpetades tähtedeleski.
  • Kasutades Linuxit.
  • On üles ehitatud ühistranspordiliikides vasakule.
  • Võivad anda asju tasuta.
  • Joob viina päevasel ajal või öösel. Kui joovad ööl ja päeval, on tegemist tõenäoliselt kõrgemast kommunist.
  • Ameerika laiset arvestades neid vihaselt.
  • Nad leiavad Ameerika vihaselt.
  • Sai tagasilükatud hinde kõigist võimalikest talouskursseista.
  • Nad ei mingil juhul sööb HK: n sinist. Eriti kui see peaks HK-i valge.
  • Nad keelduvad rasvata piimast. Nad joovad ainult punast.
  • Valitavad, kuidas peaks saama palka, kuid mitte ei jaksa ", et teha tööd kapitalistid."
  • Valge valede asemel nad ütlevad punased tõde.
  • Peruskommunistin tuvastada tema punastest vaatteistaan.
  • Kommunistilapset üritavad riigistada kanssamatkustajien taskute sisu.

Kommunism ja raha[muuda]

Nii no, põhimõtteliselt kommunistivaltiossa ka siis heilasi oleks mu, kuid ... Örgh ...

Teiste kommunistide järgi raha kaotab kommunismi tõttu tähenduse, jääb järele ainult vahetus, kellele ei ole vaja vahendit. Teiste kommunistide et raha on vaja et tagada üks meeter mille abil jälgitakse et kõik saavad otstarbega. Praktikas kommunismi on osutunud keerulisemaks, nende seisukohtade ühinemiste, kus kommunistlikus ühiskonnas teistel on raha ja teisel ei: Kommunism eroaakin kapitalismi kõige rohkem see et seal, kus kapitalismi vaba kaubandus toob kaasa et raha voolab teistelt inimestelt teistele ja tekitada rikkaid, kommunismi piiratud kaubandus viia selleni et raha voolab teiselt inimeselt teisele ja loob vaesed.

Kommunism ja valimised[muuda]

Valimised - seega selles mõttes, kui ta tavaliselt on kombeks aru - on kommunistid peaaegu sama halb kui labasus "Porvari" või "optsioon". Suhtumises valimistel kommunist on nagu Paavo Väyrynen: vaalitulos on alati vale, sest kommunistid ei võitnud. See valtaanpääsyn dilemmaan kommunismi on leiutanud vaid ühe võimaluse, vägivaldse riigipöörde, võib-olla seetõttu et muid võimalusi ei ole olemas. Võimule jõudmist kommunismi enam ei vajata valimisi sõna demokraatlikus tähenduses, sest vallassahan on praegu ainus õige idee. Kommunismistisessa ühiskonnas toimub "valimine" nimetusega kutsutud kansantapahtuma, milles osalemine on soovitav, kui hinnata nii nende enda ja oma pere tervist. "Hääletus" protsent "valimistel" on tavaliselt peaaegu kujuteldamatult kõrge ega (välja-) magavate erakonda just ei ole (vähemalt "valimiste" järel). Kui kandidaate on rohkem kui üks, "hääled" toimub läbi hukati selgitamisel. Seejärel kuulutatakse "vaalitulos", kus kommunistliku poole / kandidaadi häältest on tavaliselt 99,9 -0,1 protsenti. "Valimiste" järele kommunistijohtajat püüavad hanakasti külastamiseks kapitalistivaltioihin rehennelläkseen "valimiste". Residendist direktori kajastada saanud rõõmsa vastuvõtu kohtumisi ainult naeravad inimesi ja võlu suuresti kapitalistide vaikimine kommunismiaatteen vastuvõtmisel suveräänse "valimistulemustest" pärast.

Kommunistlik hukkamõistmine[muuda]

Kommunistliku hukkamõistmine on selge. [1] Kui vastu kommunismi väärtusi, on kapital. Kohtuotsus põhineb alati põhjenduse, nii et see on täiesti õiglane ja aus. See juhtub näiteks järgmisel viisil:

  1. Isik peab vara tööle, et ta toetab kapitalistliku toodangu väärtuse. Selline on taunitav.
  2. Isik tuleb hilinemisega tööle, nii et ta üritab takistada ühist töötamist. Ta on haittakapula, mis isekalt kasutada teiste tööd ära. Seega sama, mida kapitalistid teevad. Selline on taunitav.
  3. Isik tuleb õigel ajal tööle. Kahtlustatakse Lääne kella omanikuks, mis aga viitab tihedatele seostele kapitalistliku elementidele ja osalejatele. (Kahtlus tugevneb veelgi, kui seda läbikäimist üritatakse piirata väljastpoolt. Aga see toimib ilmankin) Selline ütleb aattellisista haluista ja eelistustest kapitalistliku omistuskulttuuriin ja muude sarnaste. Selline on taunitav.

Maailma üks esimesi kommuniste[muuda]

Kommunistlik disko
  • Aadam ja Eeva - Nad elasid alasti taeva all, jagasid ühe õuna ja arvasid, et ta on paradiisis
  • Aabraham - Tuleks tapnud isegi oma poja näitab lojaalsuse ylemmilleen
  • Mooses - Järgnes kõrgemat autoriteeti ja harhaili 40 aastat kõrbes
  • Saul - tappis tuhatmäärin inimesi, kuid sai kinga kehtetu omaisuuskavalluksen tõttu
  • Kolm tietäjät targad - Nad järgisid tähte ja jõudsid sikalaan
  • Jeesuse 12 jüngrit- circled õpetamas teistele inimestele, kuigi ise ei osanud lugeda ega kirjutada
  • Juudas Iskariot - Ilmiantoi / tappis raha pärast
  • Paulus - Tegi oma tõlgenduse ideoloogia õpetustest

Seltsimees Leheküljed[muuda]

Tuntud kommuniste[muuda]

Vaata ka[muuda]

  1. Kohtuotsuse olemus aga sõltub ühiskonna kohaselt. Üldiselt võib öelda, et otsused on alati õiguspärased. Nad on täpselt nii julma, kui seaduse kohaselt võivad olla. Kui kommunistid tulevad võimule, see tähendab kohtuotsuste kovenemista. Käesoleva vältida niskurointi, mis tekib tavaliselt kuna inimesed on lihtsalt ahned ja itsekkäitä. Ja seetõttu ja ainult seetõttu kepp on vaja.

Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Pilt:Smallmario . gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif [ [Image: Smallmario.gif]] Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Pilt:Smallmario. gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif [[Image: Smallmario.gif] ] Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Pilt:Smallmario . gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif [ [Image: Smallmario.gif]] Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Pilt:Smallmario. gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif Smallmario.gif ((Telg))