Mehmet Alija

Allikas: Ebatsüklopeedia

Mehmet Alija (sündinud August 9, 1955) on Bosnia karjus, lavastaja ja muusik. Ta elab Bosnia keskel, Busovaca külas. Bosnialased võtavad teda kui messiast. Mõned usuvad, et ta on taaskehastunud Muhammed.

Varajane elu[muuda]

Mehmet Alija sündis Busovaca's aastal 1955. Enda lapsepõlves näitas ta võimet teha sarma. (sarma on maitsev eine mis on tehtud kapsast ja hakitud lihast, väga populaarne Bosnias). Tema vanemad nägid tema võimet kohe kui ta õppis käima. Inimesed tema külast hakkasid kummardama tema ees nagu ta oleks messias. Mehment näitaks ka suurt huvi muusika vastu. Talle meeldis Bosnia sitt folk muusika. Üheksa aastaselt aitas ta sünnitada oma esimest lammast. See innustas teda saama karjapoisiks. Pärast seda ta otsustas mida teha oma eluga, ta läks õppima kõrgemasse karjapoiste kooli Zenica's. Pärast kooli lõpetamist läks ta tagasi Busovacasse, et võtta üle pereäri karjapoisina. Ta töötas 18 tundi päevas. Ta teenis raha ja 1989 aastal pani aluse karjapoiste ettevõttele Mehmet Karjased AS.

Karjäär[muuda]

Tõus kuulsusesse[muuda]

Mehmeti äri müüs villa ja Mehmeti albumeid. Selle rahaga sai ta teostada oma lapsepõlve soovi - kohtuda sinu emaga. Peale oma kolmanda albumi väljastamist ajke za gajbu vina i punu čašu vina (Eesti keeles " Folk muusika kasti täie veini ja täis klaasi veini jaoks") sai ta isegi populaarseks väljaspool enda küla. Ta isegi sai sitase Medali (Bosnia muusika auhind). Tema vill sai kõige populaarsemaks Bosnia tooteks.Mehmet sai kuulsaks rahvuslikul levelil. Pärast ulatusliku populaarsuse saamist Bosnias otsustas ta müüa oma tooteid välismaal. Ta tegi oma kompanii meelelaadi Pakistanis, Papua Uus-Guineas ja Bhutanis. Ta tegi märkimisväärset tööd Albaanias, Moldovas, Angolas, Azerbatžaanis, Burkina Fasos, Lesothos ja paljudes muudes täiesti tähtsusetutes riikides. Sinu Ema isegi aitas teda saamaks oma tooted Ameerika Ühendriikidesse. Ta sai ülemaailmselt populaarseks. Paljud inimesed teistest riikidest kuulsid vana uskumust, et Mehmet on messias. Nad tegid sekti milles on hetkel üle kolme miljoni inimese. Mehmet valmistas pettumust suurer hulgal fännidele jäädes vahele omades marihuaanat. See lamba juhtum võttis ta populaarsust alla.

Lamba juhtum[muuda]

Aastal 1992, tavalise kontrolli käigus Pilusilmsete ebardite rassisti sitaauku ehmatamise või siis PERSE, Mehmet Alija võeti vahele lambaga seksimises. Ta heideti PERSE'st, ja tema populaarsus algas kahanema. Pärast intsidenti hakkas Mehmet Alija'l olema joomis probleeme. Ta hakkas tihti oma jooke üle ajama ja klaase lõhkuma. See juhtis ta tõsisele dehüdrateerimisele.

Filmitööstus[muuda]

Aastal 1997 sai Mehmet Alija filmiärisse oma debüüt filmiga I boned yo momma. Film sai positiivset kriitikat ja oli väga edukas. Peagi järgnes filmile järg. See ebaõnnestus nii kriitiliselt kui ka kommertslikult. Nüüd on seda võetud kui maailma hullemaiks filmi järjeks.

Tänapäev[muuda]

Pärast I boned yo momma's momma ebaõnnestumist läks Alija pensionile oma villasse Busovacas ja ta kirjutab seal raamatut pealkirjaga Yo Momma. Mehmet naudib seda aega ka sarma tegemiseks(milles ta on ekspert). Tema naine on sinu ema ja tal on 3 last. Ta väljus muusika-ja filmimaailmast ja hakkas elama rahulikku elu.

Religioon[muuda]

Mehmet Alijat on paljud võtnud kui Muhamedi taaskehastuja. Mõned usuvad, et ta on Jeesus, samas teised ütlevad, et ta on õel John Travolta kaksikvend. Mehmet ise on moslem, mis on levinud religioon Bosnias.