Neljas Maailmasõda

Allikas: Ebatsüklopeedia

Ma ei tea mis relvadega neljandas maailmasõjas võideldakse, aga neljandas maailmasõjas võideldakse kivide ja kaigastega.

~ Albert Einstein räägib teisest maailmasõjast

Mul polnud õigus?Kurat küll, ma pole Nostradamus.

~ Albert Einstein sai teada, mis relvi neljandas maailmasõjas kasutati

See globaalne konflikt lahutab enamus maailma riikidest kaheks: Liitlased ja Siberi Liit. Sõda, lõppkokkuvõttes muudab Kommerertsindamine aspekti Täielikuks Maailmasõjaks, sundides riike tuhandeid, kui mitte miljoneid sõdureid troops et oma kodumaad kaitsta ‘vabaduse’ nimel.

Taust[muuda]

Pärast Kolmandat Maailmasõda, ellujääjad üritasid tehnoloogiateta, mida nad kasutasid ja millega nad harjunud olid elada, oma elusid ümber pöörata ja vanade 20s sajandi viiside juurde tagasi minna. Kuigi ilma tehnoloogiata, Kommertsialiseerimine jääb ja suured korporatsioonid, suurte rahasummadega mis on saadud sõjavangidelt remains and large corporations, with large sums of money acquired from the government during the previous war, võtavad kodanike elusid üle palju rohkem kui 2000ndatel.

kommertsialiseerimise hiiglaslik suurus palju tülisid inimeste vahel, margatavalt selliste kaupadega nagu Pepsi ja RCoca-Cola (RC Cola ostab Coca-Cola in 2040). Kõige tähtsam neist konfliktidest hõlmab Põhja-Ameerika õlle- ja Vene liidu viinajoodikuid. Smirnoff plaanib oma operatsioone laiendada õllepruulikoja Molsoni abiga, aga Molson tahab venemaal õlut teha. Tarbijad, ülilojaalsed kommertsialiseerimisele, võtavad seda võikest erimeelsust tõsiselt, nii tõsiselt et sellest saab rahvusvaheline probleem.