Nibiru

Allikas: Ebatsüklopeedia

Nibiru, tuntud ka kui Marduk, Wormwood, Birdwood, Loki, Tulnukad on toredad, Onu Robert, Hercolubus ja Hiinlased on suur sinine pall. Latokiku kiriku ja Itleri sõnade järgi on see pall millega Jumal mängib golfi, ja mis on maad tabanud varem 20 korda kuna jumal on august mööda löönud, ja iga kord on maa äärepealt hävinud, aga Jumal on maailma päästnud, kuna kõik maa elanikud on pöördunud Latokiku usku. Tegelikult aga pole see tõsi ja ka Jumal teab seda, aga ta ei räägi seda inimestele kuna Itler ähvardas teda et siis ei pese ta enam igal reede õhtul reede õhtul Jumala palle(jalgpalle mitte golfipalle).

Algus[muuda]

Nibiru mõtles välja Tannukas 6 (palun mitte ajada segi Zakk Wylde'iga, ühe asejumalaga, kes aga pole nii loll kui Jumal), pärast seda kui ole tulnud geniaalsele ideele, et kui ta kirjutaks raamatu mis räägib maailma lõpust läbi Nibiru, siis ta võiks teha nii et selle ostavad kõik maailma inimesed, . Ta sai selle idee raamatust Kuidas mõelda välja kokkuvarisevat äriideed, arvates et see idee võib tal siiski õnnestuda.

Zakkaraes kirjutab raamatu[muuda]

Zakkaraes kirjutas niisiis raamatu pealkirjaga Nibiru: Maailmalõpp Saabub Aastal 2012. Raamatu alguses on pilt mis hüpnotiseerib iga lugeja kelle IQ on alla 85. Juhtuski nii, et 2 000 000 inimesel kes seda poes sirvisid, tekkis vastupadamatu tahtmine see raamat osta. See raamat on nüüd kolmas maailma eninmüüdud raamat, sellest on rohkem eksemplare müünud ainult Mahatma Gandhi Mein Kampf ja Jumala Hail Saatan!

Olevik[muuda]

Hetkel kestab vaidlus selle üle, kas Shitshini raamat on tõde ja pettus. Ühel pool seisab Kopraonu ja selle poole all Sir AgAg, kes pooldab raamatut. Samal ajas sügab Jumal oma perset.

Vaade tuleviku[muuda]

Meie ennustajad on meile ennustanud, et nende nende ennustused ütlevad et 2012 aastal(eks ole põnev koht)...................... Herman Li lööb Zakkaraes Shitshini oma kitarriga ja hakkab maailma valitsema. Ta loob Nõukogu ja paneb iga maailma riiki ühe selle liikmetest valitsema. Herman Li ise hakkab omal käel valitsema Londonit ja Hong Kongi. Ta programmeerib igale maailma inimesele ühe DragonForce'i looga ajusse sõnumi, et Nibirut pole olemas, kes seda juba ei tea. Kõik on õnnelikud, välja arvatud Jonas Vennad, kes surevad suguhaigustesse pärast liiga paljude tulnukatega lõunatamist.

Jätkub...vist...