Pekingi Olümpiamängud 2008

Allikas: Ebatsüklopeedia
(Ümber suunatud leheküljelt Peking 2008)
Olimpüamängud

Pekingi olümpiamängud on olnud seletamatult imeline osa sellest suurest spordimaailmast nimega Olümpiamängud.

[redigeeri] Probleemid

Inimesed Tiibetis vihkavad inimesi, ning Olümpiamängude küünal on näidanud et keegi ei hooli. Paljud on proovinud küünalt kustutada, kuid kuna selles on marijuaana, siis keegi ei suuda olla mitte pilves, et niimoodi ka teha.

[redigeeri] Spordialad

Spordialad, kuna Peking tegi suure šou, kestavad kuni 2 aastat. Siin on kalender.

Ala Tippsündmused
Atletica.png Meeste tuhatnelja jooksmine 9 Augusti avatseremoonia pärast esimene spordiala. Selle võitis Tuhat Nelja, teiseks tuli Brittany Speares ja kolmandaks Eduard Vilde Jr. Jr. Jr. Jr.
Footlumping.gif Naiste 350 kraadine lampjalgade võistlus 10 Augusti kolmas spordiala, kus esimeseks tuli Vee Värk. Ferdoline Peer kasutas keelatud materjale, nimelt ratast.
Handgaggling.gif Meeste käe suureks puhumine Kõige suurema käe tegi 10 Augusti teisel spordialal Derwik Bloojt, Taanist.
Football2.gif Ühe jalata lendamine palli ja pulga kohal Võitjaks tuli Ferdinand BeLone Prantsusmaalt.
Tennis.jpg Panniga kellegi tükkideks löömine Võitis Jennifer Zebra Lõuna-Aafrikast kes samuti tappis 211 pealtvaatajat
Laskus.gif Mõttetu vägivald Mõttetult tappis kõige rohkem inimesi Tres Pangaea Xiolinist, kes skooris umbes 2141 surnut.
See paik väe lühh ple vä? Tee suureks.

Fiitrd!

See artikkel sai esilehele kuupäeval 18 August 2008 ja on saanud vähe respekti jou.
Personaalsed tööriistad
View and edit namespaces data

Variandid
Toimingud
navigatsioon
Kommuun
Tööriistad
Teistes keeltes