Pesu

Allikas: Ebatsüklopeedia
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

Pesu ( Pezuzuz Pezumazinazõberuz ) , tuntud ka kui Pezun, Jaapanis tuntud kui Pen, Mind Pez Takse või Pez En, on pesumasina hea sõber. Ta töötab põhiliselt pesumasina mutrite vahel vett ära hoidva inglikesena, kuid kui ta sealt leitakse, siis on pesumasin omadega porgandis. Pesu on lahke loomake, kes kuulub kehakatjate alaliiki. Pesu paljuneb tehastes, kus kaks riidetükki, emane ja isane, pannakse üksteise peale ja õmmeldakse üksteise külge kinni. selle tagajärjel tekib pesulaps. Noorena ei näe pesulaps midagi, sest tehases on tavaliselt pime. Pesu'Zazas on kiskia, kes sööb pesu. Tavaliselt sööb ta ära ühe pesupoole ( Hammustab õmbluskohast ) ja teise jätab üksi. Üksikud riidetükid ehk pooleks hammustatud pesud ( Katkipezu ) rändavad ringi ja otsivad uut kaaslast, kellega pesu teha. Pesu on seltsiv loomake, hea võtta koduloomaks. Vahel, kui pesul tuleb laulutuju, siis kirjutab ta kauneid laule. Üks pesustaar Mihkpezu Jakzpezu kirjutas hiti nagu Pezu Piin.Pesu võib olla ka sokk, aga sokk on kuri onu.