Poola

Allikas: Ebatsüklopeedia
Poola lipp.jpg Poola symbol.jpg
Poolan lippun Poola sümbol
Keel Poolan-Murden Keelen
Pealinn Polla
Rassid Kollased Poolanlased, Kollased Pooolanblaseband
Kuningas Poolan Kunni, Kahepealine Piilupart Donald
Kuninganna Siineren Leepeneren
Peaminister Head-Kommid Poolan
Ministrid Poolan ministrid
Narkokaupmees Narkon Poolan
Raha Poolan Ametlikun Saian Kopikas (PASK)
Hümn Poolan, lapsen laulgem nüüd! Oh poolan, poolan, kunn nii suuren! Ja nii edasin.

Poola on legendaarne riik kust saabub Eestisse 99,755% kogu Eestis kasutusel olevast narkootikumidest. Tegu on riigiga mida kanepi hõng juba 800 aastat ning 18 minutit valitsenud on. Narkoparun Narko Poolan on sellest riigist teinud täiusliku riigi täiusliku majandusega, sest heh. Kanepit läheb isegi tulnukatel vaja! Poolas on olnud palju sõdu, sest Poola kanep on hinnatud kogu maailmas. Isegi Itler ütles: "Shaiše, meil on kanepit vaja!" Kahjuks üledoosi kallis Itler surigi. Itleri poeg Poolan Kunni on aga rahva lemmik. Hetkel sõidab ta ringi seitsmehobujõulise autoga, mis toitub kanepist.

Haridus[muuda]

Õpilased on kohustatud kandma lahedaid koolivorme, et käia läbi riigi koolis. Iga õpilase koolivorm ja medalid dikteeritakse ta hinnete ja saavutuste järgi. Vormi värvid ja hinded:

  • lilla - 5 (Ekspert kõrgemas füüsikas)
  • punane - 4 (Ekspert kõrgemas matemaatikas)
  • valge, helehall - 3 (ekspert raketiteaduses)
  • tumehall, must - 2 (ekspert meditsiinis)
  • sinine - 1 (Ekspert lingvistikateoorias)
  • roheline - 0 (Expert protonoomikas)
  • kollane - -1 (Ekspert N-mõõtmelises males )
  • oranž - -22 (Ekspert Ebatsüklopeedia lehtede spämmimises vaata: Eechan))
  • roosa - -26 (Ekspert seksuaalses ahistamises)

Medalid[muuda]

  • paljastatud kõht - klassi president
  • ilma püksteta - õpilane kes hilineb tundi
  • fez - õpilane kes on eksiilis kindlas distsipliinis. ( fez kaitseb ta pead, sest Poola kliima on peamiselt väga külm)
  • Pehme mänguloom - õpilane kes märgab ikka veel uneajal voodit. (peamiselt kasutatakse seda mähkmena)

Õpilased[muuda]

Vihane grupp isiksusi, kes elavad erilistes eraldatud, lõksudega ümbritsetud ja relvastatud tsoonides, mida nimetatakse akademiki'deks(ühikateks. Õpilased on kuulsad selle poolest, et ei oska elada ilma toidu, vee, dušši, ega kassipoegadeta. Nad on arendatud saama energiat otse Poola valuutast- PASK'ist, peamiselt Pariisi Sinisest ja Tšernoboli kohal olevast sinitaevast.

Poola peamine sissetulek tuleb õpilastest, kes maksavad oma ebaõnnestunud eksamite eest. Õpilasi, kes ei maksa ära õigeks tähtajaks, tulistatakse hoiatuseta, pekstakse munadesse, vägistatakse ja saadetakse Siberisse. Seda kutsutakse Septembrikampaaniaks.

Arstiabi[muuda]

Arstiabi on poola elus väga spetsiifiline aspekt. Arstid, medõed ja teised meditsiinitöölised on raskelt relvastatud ja saavad iga skalpeeritud patsiendi eest preemiat, nimega nahk(skóra). Poola haiglate eriosakond on Łódź'i haigla, mis on suurim inimnahkade tootja. Tavaliselt Poola haiglates kasutatv medikament pavulon on Poolas ametlikult tunnustatud ravim kõikidele võimalikele ja võimatutele haigustele, näiteks vaimuhaigus, hullus(eriti poliitiliste hääletuste alane), luu purunemine ja zombifikatsioon.

Ajalugu[muuda]

Poolakad on jobud; see on teaduslik fakt!

Olles nagu eikuskilt välja hüpanud(öösel, nii et keegi ei tea, millal täpselt see asustati), Poola on peaaegu iseenesest hakanud kõigile, kes sellest osa tavavad, jalgu levitama. Esimene kirjalik Poola mainimine tuleb eksklusiivselt teistest riikidest ja olenditest (eriti Pokemonidest ja vaimselt alaarenenud lastest), kes rüüstasid, vägistasid ja keerasid kogu riigi mitu korda perse. Aga lõbu lõppeb, kui idiootse hüüdnimega Miezko ütles: Aitab, te persepähklid!

Esimene teadaolev Poola aasta oli 1410, kui Chrobry (veel üks debiilne hüüdnimi) vedas Emo-Hitleriga kahe sita mõõga peale kihla. Kaotaja pidi kogu päeva kõndima, need mõõgad oma ahtris. Kahjuks Chrobry kaotas. Sellest ajast peale on poolakad sitapead. Sõna otseses mõttes. Hiljem ühines Poola Leeduga ja tekkis Poola-Leedu ühendriik, mis hiljem lagunes, sest Leedukad olid süstijad, Poolakad aga tõmabavad kanepit.

Poola aga päästis Lääne-Euroopa Ottomani Impeeriumi barbaarsusest, tappes 300000 türgi sõdurit kes mustlasetsesid Viinis, otsides tööd. Nii et nad polegi nii halvad? Eks?

Kõige olulisem hetk Poola ajaloos oli, kui Poola juht(Kazimires Lühike) ja Saksamaa(Otto Idioot) juht kordasid vana kihlvedu. Muidugi, vaene värdjas Poola kaotas jälle kihlveo.

Peaaegu võitis Poola 2006 aasta peaministrivalimised. On peaaegu-presidendi poeg. Elagu Pede-Ameerika unistus!

Peale (kolmandat korda) presidendivalimeiste kolmandat korda võitmist 2017 aastal, asutas Andrzej Lepper esimesed koonduslaagrid inimestele, kes hääletasid kellegi teise poolt.

Pärast kolmandat maailmasõda sai Poola tohutu tragöödia osaliseks, kui Leedu armee purustas Wilno linna Poolas ja sundis selle elanikus oma kodumaale naasma. Selle tõttu tekkinud ülisuur linna asustus põhjustas näljahäda, mis nõudis kõigi Wilno elanike elud. Pärast seda leiutasid poolakad ainsa viisi Wilnole vaadus tagasi anda. See viis oli PASK. Nad tootsid seda suurtes kogustes, siis kutsusid kõik leedukad sünnpäevale ja sundisid nad seda jooma. Kähku oli Wilno tagasi Poolas ja leedukad tagasi haiglates.

POOLA TEISES MAAILMASÕJAS[muuda]

Poola oli täiesti lapikuks löödud, pärast seda, kui kõik Sakslased astusid läbi, et vaadata Poola uut jalgratast. Sakslased olid üsna kindlad, et tahavad selle jalgrattaga sõita, aga Poola ema ütles Poolale, et see on riigi ratas ja seda ei tohiks laenata Saksa kapitalistidele, arvestades, kui kaua Poola ema töötas traktoritehases, et seda osta.

Andrzej Wieckowski, Poola endine kroonitud kuningas, astus Kenya suursaadiku, Amrita Naul Hongien Kongien, kuninganna Tara Jagtiani ja Ipswich'i krahvinna, Gill Turneriga tellisikivikihtide liitu, et ehitada müüri, et hoida neid kuradi sakslasi eemal. Vaatamata sellele, et ülesanne oli suhteliselt lihtne, ja ida-sakslaste püüdlikusle, et hoida need kuradi leivavargad, kartuleid keeravad kommunistid ja nende kilpsärgid eemal, juhtisid sakslased poolakate tähelepanu Nauli poolt ostetud banaanile ja jätsid müüri ehitamise kõrvale, et banaani kollasust vahtida. Seejärel tungisid kommunistid, igaühel relvaks kõigest nende vorsti otsas rippuv kartul, Poolasse ja sundisid kõiki Abbat kuulama ja kilpsärki kandma.

Loodus[muuda]

Poola pindala on 352 693 km² millest 392 634 km² on kaetud Kanepi kasvandusega.Osa kasvandustest jääb ka Itleri maale ja keset põldusid on müügipunktid,kus müüakse kanepit 0.01€/kg. Üks jõgi oli ka, aga see kuivendati ära, sest kanepi põllud ei mahtunud ära.

Keel[muuda]

Lühendid on väga tähtsad poola keeles. Poola keel on sitaks lihtne, lihtsalt kirjuta iga sõna valesti ja pane n'täht iga sõna lõppu.Poola keeles on levinud 8 täishäälikut järjest näiteks: "Maaaaaaaajan, Kaaaaaaaana" Niiet kui keegi tänaval aaaaa'tama hakkab, siis järelikult on oodata, et tegu on Poola narkodiileriga. Enamus Poolakaid on pidevas narkouimas ning kakerdavad tänaval ringi. Keel on arenenud välja Kanepi keelest ja seda kutsutakse Poola-Ungari-Tisside-Saamlaste-Ingerlaste Keeleks, ehk lühidalt PUTSI keeleks.