Soome

Allikas: Ebatsüklopeedia

Soome on Lihtsalt üks riik, mis jääb kaardil sinna, kus on peenise-kujuline koht ja kotid ( Soomlased elavad seal kottide peal ).

Soome ajalugu[muuda]

Soome avastas Toomas-Hendrik Pilves aastal 1411, novembrikuu 11 kuupäeval kell 11.11. Ta oli teel Eestist ( Liivimaa kommunistlikust vabariigist ) Rootsi ( tol ajal tuntud kui Muhhammad freedom free countryside ). Pilves aga põrkas vastu ühe maalapi nurka. Ta arvas alguses, et see oli hiigelsuur kilpkonn, aga tuli välja, et see oli hoopis põhjaläinud laev Estonia. Puilves avastas, et tegelikult on maanurk juba asustatud üle lahe ärakaranud eestlastega, keda hakati kutsuma põtradeks. Kuni 15. sajandini ei suutnud keegi kurat teha vahet soome keele erisustel eesti keelest. Siis tuli metsast keegi Lönnrott ja ütles, et Kalevipoeg on hoopis Kalevala. Nii sai Soome alguse. Hiljem hakati Soomest tooma Eestisse purukummi ja värvilisi klaaskomme. Salakavalad jänkid smuugeldasid läbi Soome püksata jäänud Eestisse salaja teksaseid, et oma ideoloogilist mõjuala suurendada. Viru linnud aga käisid soomlaste-põtrade juures juhutöödel. - Nii sai neid palju. Helsingi rajati meelega just sellesse kohta, kust oli kõige parem suure külmaga huntide eest üle jää Eestisse joosta. Vanasti tahtsid hundid ja venelased kogu aeg soomlaste viina ära juua ja kui see neil õnnestus, tulid põdrasarvi kandnud soomlased Harju- ja Virumaale kõrtside uste taha kraapima. Sest ajast on põtradel kombeks just Eestis joomas käia. Seda kommet pole suutnud muuta isegi Muumimamma Tarja Punane Halunen.

Faktid Soome kohta[muuda]

Soome on läbi aegade olnud 6 valitsejat, kes polnud soomlased; 1411-1452 Toomas-Hendrik Pilves ( lahkus 1453 Soomest ja hakkas valitsema Eestit); 1453-1489 Rootsi kuningas ( tuntud ka kui Muhhammad Freedom Free countryside ja kakajunni Venemaa endine president ); 1490-1721 Polnud Soomel valitsejat ( tegelikult valitsesid soomet soomlased ); 1722-1742 Lenin ( tuntud ka kui Venemaa kunn ); 1743-1800 Hitler ( tuntud ka kui Saksamaa kunn ja lihtsalt üks homoaktivist ); 1801-1941 Polnud Soomel valitsejat ( Soomet Valitses Soome ); 1942-1991 Nõukogude liidu salaNõukogude liit; 1991-2011 Santa Claus. Soomes räägitakse Soome-Ugri ja Ugri-Soome keelt.

Soome diktaatorid[muuda]

Teate, ma pole kunagi kuulnud mõnest Soome-soost diktaatorist.

Lisalugemist[muuda]

Venemaa; Poola; Läti-Leedu; Põlva; Edgar Savisaar;